Výcvikový víkend

05.12.2009 23:13

28.-29.11. jsme se s Archiekem a Gimem zúčastnili výcvikového víkendu ve Zbraslavi. Poslušnost byla pod vedením Lucky Kaločové a figuroval Zbyšek Gorecki. Absolvovali jsem tři kola obrany a jedno kolo poslušnosti.

Pilně jsme cvičili:-)

Gim:

  • Obrana: Bylo to naše páté kousání na figuranta a druhé kousání na kůži. Z počátku jí Gim nedržel moc pevně ale během víkendu jsem zaznamenala určitě zlepšení. Už tolik z kůže nespadával a povedlo se mu i zakousnout na první pokus:-). Jinak elán a chuť mu nechybí, tak doufám, že mu to půjde pořád líp. Video:                   

 

  • Poslušnost: Zde jsem dostala spoustu užitečných rad a samozřejmě jsem zjistila co všechno děláme špatně a něco trochu pozdě (hlavně přivolání:-(). V klidném prostředí už nám to šlo, ale jakmile Gim spatřil hrající psi tak byl konec jakéhokoliv přivolání. Takže začínáme trénovat na dlouhém vodítku v rušivém prostředí. Také si vážím rad, jak správně motivovat psa na míček a jak ho učit míček přinášet. Dostali jsme i rady jak učit chůzi u nohy. Zde jsem zjistila, že se nesmím u psa předklánět, a že musím chodit normální chůzí a pomáhat psovi hlavně slovním povzbuzením.

Archie:

  • Obrana: S Archiem se připravujeme na IPO 1,  trénovali jsme revíry, vyštěkání, no prostě vše co k tomu patří, a hlavně také ovladatenost na obraně.
  • Poslušnost: S poslušností bojujeme už dlouho, hlavně chůze u nohy nám děla největší problém, Archie má problém soustředit se delší dobu a hlavně by místo šlapání u nohy na míček nejraději číhal. Od Lucky jsme dostali super rady, tak se jich budu snažit držet a snad se to bude lepšit:-)

 

Vyhledávání