Agility tábor ve Cvikově 19.-26.7.

02.08.2009 17:32

Petra:

Tábor ve Cvikově

 

Na táboře jsem s sebou měla Kellynku, která celý týden opravdu skvěle cvičila:-). Vůbec jí nevadilo ošklivé počasí ani velké vedro a běhala s chutí a nadšením, mám z ní opravdu radost. Trénovali jsme pod vedením Báry Lerlové, která nám dávala nové užitečné rady. Budu se je snažit plnit, aby nám to šlo pořád stejně dobře. Myslím, že se nám povedlo docela dopilovat slalom i když ještě není úplně stoprocentní (Kellynce dělal problém slalom s úzkýma tyčkama, čemuž se hodně divím neboť ve Zdicích na takovém trénujeme). V sobotu se konaly neoficiální závody, my jsme závodili v pokročilých a i přes Kellynky čmuchání jsme se umístili na čtvrtém místě:-).

Samozřejmě jsem s sebou měla i Gima, který si chtěl celý týden jen hrát se štěňátkama od nás ze cvičáku. Raději jsem ho ale moc často s nima nepouštěla, aby pak nevyhledával zábavu u psů, ale spíše u mě. Brala jsem ho na kratší procházky a byla jsem s ním taky na společných stopičkách. Zkoušela jsem s Gimem také několikrát tunýlek a párkrát jsme si přešli kladinu, aby se později nebál výšky.

V průběhu tábora jsme měli dva semináře. První byl o klikru, ten mě hodně zaujal. Dozvěděla jsem se jak se má správně s klikrem pracovat a rozhodla jsem se, že budu Gima učit pomocí klikru. Tak teď ještě zkoumám všechny možný články, které mám doma, abych měla co nejvíce informací a něco zbytečně nepokazila. Druhý seminář byl o prácí psa „Na zemi“ = je to vlastně práce psa předtím než se začne cvičit na překážkách. Mezi tyto cviky patří vysílání psa, různé otočky kolem bočnice. I tento seminář se mi líbil a určitě v brzké době začnu s Gimem toto cvičit. 

Vyhledávání