První oficiální agility závody a narozeniny

19.05.2009 18:36
3. dubna Archie oslavil 2.narozeniny (to to ale šíleně letí) a hned druhý den 4.4. jsme vyrazili na naše první oficiální závody agility do Masečína, jela i ségra s Kellynkou, stejně jako u nás to byly jejich první oficiální závody. Byla tu skvělá atmosféra, pěkná hala a překážky a hlavně jsme potkaly spoustu známých lidí které jsem zase moc ráda viděla:-)), škoda že nebyl čas podívat se na běhy vyšších kategorií, tak snad příště.

První běh se nám moc nepovedl, já jsem byla šíleně nervózní a tak to dopadlo disvalifikací. Archiemu závodní prostředí naprosto nevadilo, a i přes moje hrozný vedení běžel moc hezky. No a druhý běh ... Archie byl skvělej!:-)) doběhli jsme se dvěma shozenýma laťkama, ale až na ty laťky krásný běh:-)) Hroznou radost jsem měla hlavně z toho, že Archie zvládl krásně všechny zóny:-))) a udělal i náběh do slalomu:-)) Je to šikulka, 17. místo z 38 a nejlepší čas!!!:-))))))) Zkouška LA1 VD.

Vyhledávání