Neoficiální závody

29.04.2011 09:52

Petra: S Gimem a s Kellynkou jsem se zůčastnila neoficiálních závodů O nejrychlejší tlapku.

Kelllynka běhala dle svých možností hezky, jednou se mi teda začmuchala. Takže měla dvě odmítnutí a získala druhé místo v kategirii závodících.

Gimík se těchto neoficiálních závodů účastnil již podruhé, ale loni to bylo spíš jen na zkoušku ve třídě štěňátek. Byla jsem tedy hodně zvědavá jak se bude chovat a jak mu to půjde. Gim má někdy problémy se soustředěním, tak jsem se ho snažila pořádně navázat na sebe a snad se to povedlo. První běh byl jednoduchý jumping bez slalomu. Gimík běžel hezky rychle, nicméně se mi ho nepovedlo na dvou překážkách uřídít a on je vyhnul. Doběhli jsem tedy se dvěma odmítnutíma. A Gimík vybojoval své první páté místo:-))). Dalším během byla hra nazvaná Pool Bending. Tuto hru jsme předtím nikdy nezkoušeli, tak to bohužel dopadlo, tak jak jsem očekávala - SRÁŽKOU:-). Nakonec se běžel ještě jeden běh mimo soutěž a ten se Gimovi taky moc povedl. Dokonce měl jenom jedno odmítnutí:-).

Vyhledávání