Narozeniny a závody

03.05.2010 15:21

Konečně jsem doplnila Gimovi článek do deníčku k jedenáctiměcíšninám, bohužel se mi tam nepodařili dát fotky:-(

24. 4. 2010 jsem se s Kellynkou a Gimem zúčastnila závodů O nejrychlejší tlapku. Byli to agility neoficiální závody pořádané OSOU 111. Bohužel se nám moc nevedlo. Kellynka startovala ve třídě závodících a absolvovala dva běhy v prvním se diskvalifikovala, protože se jí nějak nechtělo do slalomu a nevím vůbec proč, protože na něj často trénujeme. Drůhý běh byl barelový běh a kterém se umístila na krásném devátém místě ze všech medíků a udělala mi tím velkou radost.

S Gimem to už bylo horší:-(. Byli jsme přihlášený do běhu štěňátek, ale bohužel se ukázalo že jsme na to ještě nebyli připravený:-). Start byl dobrý, Gimík se pěkně rozběhl proběhl prvním tunelem ale pak zapomněl že má zatočit do druhého tunelu a běžel se prohlídnout publikum. Po důkladném prozkoumání publika se nakonec vrátil ke mě:-). V běhu už jsme ale nepokračovali, takže diskvalifikace. A u barelového běhu už jsem pouštění neriskovala a běželi jsem raději na vodítku (bohužel jsem ho tím zdržovala:-().

 

Vyhledávání