Květen - agility závody

17.06.2010 11:10

V květnu jsme se zůčasnili agility závodů Kennel Cup a Czech Open, oboje jsme si moc užili, hezká atmosféra, super výkony (sice né naše, ale bylo vážně na co koukat:-) ). Archiek si to nicméně užíval, lítal, já jsem opět nestíhala, bylo dost poznat že jsme poslední dobou moc netrénovali, ale byla jsem ráda že ho to baví a běhá pořád hezky rychle a největší radost jsem měla s krásně provedených zón, které byly na 100% :-))) (od zimy kdy se nám dost pokazili v hale kdy měl odřené packy a moc se mi to nedařilo spravit, to byl pro mě nejlepší výsledek). Kellinka s Petrou běhala moc hezky, většinu běhů doběhla, snažila se a běhala rychle, a dokonce se dostala do finále paralelních běhů, kde se probojovala až na druhé místo!!!!

Na Kennel Cupu jsme se s Archiem také potkali s jeho brášky - Arctic Moon a Arny, za nádherné fotky moc děkuji Saše. Více fotek ZDE.

 

Vyhledávání