Gim

26.04.2012 21:29

Petra: Delší dobu se neobjevili na našich stránkách žádné aktualizace, není to kvůli tomu, že by se u nás nic nedělo, ale nějak jsem nestíhala:-( Dnes jsem se konečně po delší době dostala k aktualizaci našich stránek.

Od začátku roku jsme se zúčastnili několika akcí:

 

3.3. Memoriál Jardy Klekenera

jsme závodili na našem ZKO Komárov v kategorii ZZO bez speciálních cviků. Bohužel se nám moc nevedlo. Poslušnost byla celkem pěkná, Gim ale nezůstala na odložení. To bude asi náš nejtěžší cvik:-(. Je prostě moc temperamentní a ležení ho nebaví. Získali jsme 48 bodů a umístili se na 10 místě.

 
24.-25.3. intenzivka agility

jsme byli na intenzivním tréninku agility u Jitky Lebedové. Moc se nám tam líbilo a určitě jsme se dost přiučili. Gim se pěkně soustředil a běhal moc hezky, kéž by se nám tak vedlo i na závodech.

 

31.3.-1.4. O budějovickou tlapku

jsme se zúčastnili agility závodů O budějovickou tlapku. Moc se nám tam nevedlo. Povedlo se nám doběhnout pouze jeden běh a umístili jsme se v něm na 10. místě:-))). Do Budějovic jsem vzala i Kellynku, poprvé startovala ve veteránech, bohužel bylo poznat, že mě už moc neslyší:-( Takže bylo hodně diskvalifikací, doběhla jsem s ní pouze jednou a umístila se na 3. místě:-)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=iuQ4Vq_x-Fg&feature=channel&list=UL

 

21.4. O nejrychlejší tlapku

se konaly naše neoficiální závody agility O nejrychlejší tlapku, které pořádá OSA 111. Nemohla jsem si to nechat ujít a tak jsme se přihlásila s oběma psama. Gim zase tajtrdlíkoval, takže se mu nepodařilo doběhnout, Kellynce se nechtělo do slalomu, takže taky nic:-(. Ve speciálním běhu jsme bohužel omylem s Gimem vypadli ze startovky rozběhů, takže jsme nemohly poměřit síly s ostatním:-( To mě mrzí, protože to byl zrovna běh rychlostní, který by nám mohl zrovna jít. Tak jsme dostali alespoň piškotky:-)

 

22.4. mistrovství AKE Křivonoska

Zúčastnila jsem se s Gimem. Zkoušky byly docela jednoduchý, tak jsem doufala, že doběhneme. Bohužel Gim nezůstal na odložení (prevít) a tak jsem ho nestihla stáhnout a skončilo to samozřejmě diskvalifikací. Druhý běh nápodobně:-( A přitom měl den předtím na neoficiálkách odložení nádherný, ten můj kokot musí prostě vždycky něco vymyslet:-(. Poslední byl Jumping, na vedení docela jednoduchý složitý pouze na zapamatování. Ten jsme doběhli s dvěmi odmítnutími (slalom) a jednou chybou (laťka). Umístili jsme se 9.-tý:-)

Video: dodám později

 

8.5. seminář s Katkou Lerlovou založený hlavně na motivaci psa a klikr tréninku

Na tento seminář jsem se přihlásila s Gimem, abych zjistila jak ho ještě lépe motivovat. Zkoušeli jsme tam různé hry na motivaci a na to jak dostat psa pod kontrolu, seminář se nám moc líbil. Určitě jsme si odnesli mnoho užitečných rad a zase víme co trénovat:-). Z části týkající se klikr tréninku, jsem si odnesla ponaučení, že neumím správně časovat při tréninku (mám pomalé reakce:-(). Gimík je jinak moc šikovný.

 

12.5.-13.5. šampionát AKE v agility

Nemohli jsme si nechat jít ani tento šampionát. Jako speciální běhy, tady měli tunýlkové rodeo. A to bylo teda rodeo, jeden běh pouze tunely, počet překážek asi 15:-). V prvním rodeu jsme se diskly, protože Gim dříve vyběhl a tak jsem ho vrátila na start (sice nerada, ale nechci mít problémy do budoucna - v dalších bězích už to bylo dobrý). Abych to zkrátila první den samé diskvalifikace. Druhý den se nám povedlo doběhnout zkoušky, sice s asi se dvěmi chybami a jedním odmítnutím, ale máme první zkoušku na velmi dobře, jupíííí:-). Ve finálovém běhu jsme zkončili pátý:-), taky s nějako chybou a odmítnutím. Celkově nám běhání šlo, jenom bychom se měli zaměřit víc na zóny a asi přeučím i slalom, protože je dost nejistý, občas se sice povede ale je to spíše výjimečně.

video: dodám později

 
19.5. Pohár Podbrdska

Na našem ZKO se konaly závody dle NZŘ, přihlásila jsem Gima do kategorie ZZO. Naneštěstí jsme si losovali zase jako první a samozřejmě jsem si vytáhla startovní číslo jedna:-( Ale už jsem byla poučená z minula, takže jsem měla vše připravené. Namotivovala jsem Gima a šla jsem na plac. Dva bodíky jsme ztratili hned při přivolání, Gim se začuchal a nepřišel na první povel. Ještě jsme ztratili bod na chůzi (ještě to musíme dopilovat). Jinak byla poslušnost pěkná a speciální cviky nebyli. Získali jsme 57 bodů a obsadili druhé místo:-)

Jenom dvě poučení pro paničku: neplést si pravou a levou:) a nemotat se do vodítka při odložení za chůze:)

Video: https://www.youtube.com/watch?v=dN3jRlVF8oo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vyhledávání