Gim - výstava

09.11.2009 21:39

Petra: V sobotu jsem byla s Gimem na mezinárodní výstavě v Praze. Přihlásila jsem ho do třídy štěňat. Byla to moje i Gimova první výstava, takže jsem ještě moc nevěděla jak to bude přesně probíhat. Vždy jsem byla na výstavě jenom v pozici diváka. Shodou okolností jsme měli pořadové číslo 1, takže jsem se ani nemohla podívat na někoho kdo by šel přede mnou:-(. Měla jsem trochu obavu jak se bude Gim chovat mezi tolika psy, protože pejsky má rád a vždy si s nimi chce hrát, ale nakonec jsme byli ve třídě sami:-). Předvedli jsme se dobře i když si Gim neodpustil jednou skočit na pana rozhodčího Redlického:-o a to tehdy, když mu chtěl zkontrolovat zoubky. Ale i přesto se Gim panu rozhodčímu líbil a dostal známku VELMI NADĚJNÝ 1 :-))) a jeho posudek zní takto:

        "Štěně pracovního typu, dobrý výraz, správně nasazené uši, pravidelné úhlení končetin, výborná povaha."

Na výstavě jsme potkali mnoho dalších kelpiek a udělali jsme společnou fotku:

 Gimovi se nejvíc líbil Lord (Action Lord Mount Mckinkey) a nejvíc si hrál se Zikem (Cruise Tom z Lhotecké linie) asi mu přišlo že je mu nejvíc podobný:-)

 Na výstavě jsme také potkali Gimovo brášku Capitana Z Lodice a sestřičku Cheyenne (Celtic Princess Z Lodice). Oba jsou Gimovi moc podobný, jak povahou tak vzhledem. Jenom je škoda že jsme nestihla udělat žádnou společnou fotečku:-( Tak doufám, že se s nimi zase brzy uvidíme.

 

Vyhledávání