Archie - agility závody

09.11.2009 22:05

Jana: O víkendu jsme vyrazili opět na závody agility, tentokrát do Prahy na závody při MVP v Praze.

Byli to po dlouhé době, letošní zimu poprvé, závody na koberci a měla jsem dost obavy jak bude Archieho běh vypadat, loni při setkání poprvé s kobercem dost shazoval. Moje obavy byli ale zbytečné, Archie běhal skvěle!

 

Výsledky:

Sobota

1.       Zkoušky agility LA1 - jedna shozená laťka (ale to spíš kvůli obtížnému úhlu kam jsem ho nenavedla úplně ideálně), naše první zkouška LA1 na VÝBORNĚ , nejlepší čas a třetí místo

2.       Zkoušky jumping LA1 – 1xodmítnutí, VÝBORNĚ, třetí místo

3.       Agility družstev – naše družstvo se jako jediné doběhlo bez diskvalifikace;  Archie 4.místo

Neděle

1.       Zkoušky agility LA1 – 1. místo, 2.LA1 na výborně, nejlepší čas, skočená zóna na kladině:-(

2.       Jumping družstev – bohužel se naše družstvo také diskvalifikovalo

3.       Finále jednotlivců 1. kolo Agility – DISK (toho už bylo na nás moc, ale jsem ráda že jsme zvládli těžký začátek kterého jsem se bála nejvíc)

4.       Finále jednotlivců 2. kolo Jumping – nepostoupili jsme sem

 

Závody se nám moc líbily, na běhání byl super koberec (byl krásně měkký, takže běhy v hale nebyli pro pejsky takovou zátěží na klouby), bohužel hala byla hrozně studená a špatně osvětlená.

 

Bohužel mám jen dvě videa:

Zkoušky agility LA1

Agility družstev

 

Při MVP se konalo také 2. mistrovství ČR v obedience. Více na www.obedience.cz

Vyhledávání