Gim - říjen

31.10.2011 11:12

Petra:

28.10. se v ZKO Hořovice jsme se zůčastnili závodů dle NZŘ (národního zkušebního řádu).

Byli to Gimovi první závody, přihlásili jsme se do kategorie ZZO (zkouška základní ovladatelnosti). V naší kategorii soutěžilo 10 týmů, tak jsem si nedávala moc šancí na umístění. Ale chtěla jsem to alespoň zkusit. Před závodem jsme byla v pohodě, ale jakmile jsem přišla s Gimem na plac, tak jsem byla hodně nervózní a na Gimovi i mém výkonu to bylo znát.

Naše výsledky:

přivolání - bylo úplně super -> 10 bodů

chůze u hony - dle mého názoru hrůza, Gim koukal do země a moc se nesoustředil, nicméně to odchodil u nohy. Za to že jsem při čelem vzad dělala trochu oblouk -> 9 bodů

sedni - lehni - za druhý povel při sedni -> 9 bodů

odložení za pochodu - bylo super  -> 10 bodů

apor - za malé překusy a za nepředsednutí s aportem -> 8 bodů

dlouhodobé odložení - s kupodivem Gim zůstal na místě:-)  -> 10 bodů

Celkem jsme tedy získali: 56 bodů (z 60).

Dělili jsme se tedy o druhé a třetí místo. Bohužel los rozhodl v náš neprospěch, odnesli jsme si až třetí místo:-(. Na první závody, to ale bylo super umístění:-)

 

30.10. jsme se zůčastnili neoficiálních závodů v Českých Budějovicích.

Původně se měli běžel dva běhy: agility a jumping. Jelikož se ale všechni v agilitách diskli (Gim skočil úplně šíleně z áčka, tak jsem si ho opravila),

tak pořadatelé udělali náhradní běh, který jsem doběhli čistě a tak jsme vybojovali naše první 1. místo:-). Běh nebyl ale ideální, Gim měl předčasný start a jeho sestupné zóny byli sice zastovavané, ale párkrát zastavil až na zemi! V jumpingu jsme se diskli potom co na Gima spadnul málem kruh:-(. Úplně bezmyšlenkovitě jsem chytla kruh a pak jsem navázali bohužel už jsem nestihla doběhnout tam kam jsem chtěla. Pak jsem Gima pořádně nestáhla a on mi vběhl do tunelu.

Video zde: https://www.youtube.com/watch?v=4zERgMihsZQ

 

Vyhledávání