Agility zkoušky České Budějovice

15.03.2010 20:15

Jana: V neděli jsme se zůčastnili zkoušek agility v Českých Budějovicích, já s Archiem a přijela i Petra s Kelinkou a Gimem a také zavodila (s Kelly). Měli jsme štěstí na počasí, závody byli venku a v neděli byl povrch už bez sněhu a krásně se běhalo, což byla tady u mě s Archiem zároveň i smůla. Poslední cca 3 měsíce sněhové pokrývky jsme totiž trénovali pouze v halách na koberci, kde se Archiemu běhá docela špatně, běhá dost silově, takže mu to tam pěkně klouže. To byla radost zase venku, běhal jak neřízená střela, takže 2xDisk. A to jsem ještě udělala tu blbost a na první zkoušky venku jsem se přihlásila už do dvojek, takže naše první běhy ve dvojkách katastrofa, ale Archie byl nadšenej!:-))

Zato Kelinka běhala moc hezky, krásně rychle a soustředěně, první běh 4.místo (bohužel se vloudili 3chybičky), druhý běh bohužel Disk. - paničce vypadl kapesník!:-(

Výsledky:

Archie - 2xDisk.

Kelly - 1.běh 4.místo (3chyby), 2.běh Disk

Archieho video z těchto závodů bohužel nemám (stejně by nebylo na co koukat), ale přikládám alespoň konečně video z halových závodů v Kladně, které jsem konečně dodělala. Vyzkoušeli jsme si zde poprvé běhat na umělé trávě a Archie se moc snažil, měla jsem z něj radost:-)

Video ZDE.

Kellinky video z Českých Budějovic: zde

Vyhledávání