Agility závody Czech Open

26.05.2009 20:48

23.-24.5. 2009 závody agility Czech Open - jela jsem já s Archiem i Petra s Kelly.

Závody jsme si moc užilili, nádherná atmosféra, krásné prostředí i počasí:-).

První jsme běželi Jumping, pěkný parkur, doběhli jsme s jednou chybou - spadla jedna laťka a samozřejmě to byla moje chyba protože jsem mu řekla pozdě povel a pak mi vylítnul k tunelu, čímž jsme ztratili trochu času, takže 11. místo ze 48.
Další byl parkur agility od německého rozhodčího M. Kanbacha, taky moc pěkně postavený, tam jsme měli 2 chyby (shozené laťky), doběhli jsme 15.
Odpoledně byl pak závod družstev, běžela jsem s Katkou co má Baze Gulden Land a s Mirou která má moc šikovného maliňáka Amazon Extra Temperament. První byl jumping, já s Katku jsme se bohužel diskly, Archie mi naprosto neočekávaně ulítnul na skokovku místo do slalomu. Pak se běžely agility, to se Archiemu moc povedlo, měli jsme jen odmítnutí u slalomu (to jsem čekala, Archie to ještě ve velký rychlosti moc nezvládá). Doběhli jsme 8. ze 47. Tady se diskla prozměnu Mira, takže naše družsto opět neuspělo (což nám tedy rozhodně nějak starosti nedělalo:-)
V neděli jsme běželi opět první Jumping, což byla naše poslední možnost kvalifikovat se do odpoledního finále, bohužel disk. Parkur byl pro mě dost obtížný, hodně pastí, kdo měl psa naučeného na těsné vedení na ruku, měl velkou výhodu.
Následoval parkur agility, kde měli výhodou naopak týmy co měli vysílačku, pro které nebyl problém vedení na delší vzdálenost, to nám vyhovovalo, tedy krom velmi těžkého náběhu do slalomu, který následoval po látkovém tunelu ze kterého se přímo nabízelo běžet do dalšího látkového tunelu který následoval. No ale zvládli jsme to, u tunelu jsme měli jen odmítnutí (čekala jsem tu na 90% disk), ale Archie se nechal stahnout moc dobře. Skončili jsme na krásném 4.místě:-))).
Finále jednotlivců jsme běželi tedy jenom v Agility. Bohužel Archie tady neudělal zónu na áčku (škoda, doposud měl v sobotu i v neděli všechny zóny, což mě potěšilo snad ze všeho nejvíc), ale přesto nádherné 4.místo ze 23kvalifikovaných týmů.
Byly to pro mě vážně až neskutečně úspěšné závody, ani jsem tomu nemohla uvěřit! Archie byl škvělej!:-))))

Kellynka běhala taky moc pěkně, na to že bylo takový horko docela rychle, bohužel se vždy s Petrou zasekly u slalomu, kde jim naběhlo samozřejmě vždy hrozně času. Ale nevzdali to a v posledním parkuru slalom zvládly. Sice prozměnu zase odmítnutí jinde a tím taky ztráta času, ale doběhli:-))

 

Veškeré výsledky na: https://czechopen.grantagility.com/

Bohužel se nám nepodařilo natočit všechny běhy, tak aspoň něco:

Vyhledávání