Tábor Nadějkov

29.09.2010 15:02

Petra: O prázdninách jsem se s Gimem zúčastnila tábora zaměřeného na výcvik poslušnosti, obran a stop. Při poslušnosti byl Gim nejprve rozjívený a nesoustředil se, přeci jenom to bylo nové prostředí a spousta nových pejsků. Pak už ale cvičil dobře. Na stopy jsme jezdili na louku s poměrně delší trávou, takže tam byly dobře vidět stopy. Gim stopoval po celou dobu úžasně. Pořád mu dávám pamlsky do každé stopy, stopy už nijak nevyšlapávám. Gim chodí hezky a dobře se soustředí, zatím jsem dělala 100 kroků, ale pomalu prodlužuji.

Nejvíce jsme ale trénovali obranu. Každý den byli dvě kola obran, figuranti byli Jirka Petrus a Honza Böhm. My jsme trénovali převážně na Jirku. Předtím než jsem jela na tábor, tak jsem byla jednou kousat na figuranta v Praze. Ten Gima neznal a tak se stalo, že mu peška párkrát sebral a Gim pak nechtěl kousat. Takže na táboře jsme se snažili toto zpravit, kousali jsme raději na hadr a spíše v kruhovce aby se Gim víc těšil.

Moje pocity z tábora jsou takové, že jsme toho moc nevylepšili (nejlepší pocit jsem měla ze stop (ty probíhali individuálně), pak z poslušnosti (tady jsme cvičila taky převážně sama, pozitivní bylo to, že se na mě někdo koukal a popřípadě mi poradil, co dělám špatně) a z obrany jsem moc radost neměla, ale za to jsme si mohli asi sami:-((() Ale na druhou stranu jsme ani nic nepokazili. Takže pokud někdy pojedu na nějaký tábor, tak určitě pod zkušeným výcvikářem poslušnosti, abychom si z toho odnesli co nejvíc.

Potáborové tréninky: Týden po táboře jsem vyrazila na trénink obrany k Jirkovi Machovi (u toho trénujeme nejvíc), řekla jsem mu, co se nám stalo na obraně. Dala jsem mu peška a s obavami šla pro psa ve strachu, co zase provede a zda bude mít zájem. Ale co se nestalo. Gim byl na obraně sám a  kousal jako dřív:-))). Jirka to s ním holt umí nejlíp a už ví jak na něj. Teď budu jezdit trénovat jenom na Jirku a uvidím, zda se bude zlepšovat. Byli jsme u Jirky taky na tréninku poslušnosti a za jednu hodinu jsme dostali mnohem víc rad než na celém táboře:-).

Vyhledávání