15.7. - 21.7. agility tábor

28.07.2010 11:05

Petra: Já s Gimem a Jana s Archiem jsme se zúčastnili letního výcvikového tábora agility, který pořádala Jitka Lebedová v Kralupech nad Vltavou.  První den se začínalo rozřazováním do skupin. Gim byl se skupině mírně pokročilých a Archie byl ve skupině závodících.

Gim: S Gimem jsme běhali krátké sekvence, učili jsme se hlavně samostatnost psa a jeho vysílání. Seznámili jsme se se všemi překážkami a dostali jsme mnoho užitečných rad jak co trénovat. Za ten týden udělal Gim velký pokrok jak v agility tak  i v soustředění (mezi velkou spoustou pobíhajících psů se už dokázal soustředit na mě a na to co mu říkám). Udělala jsem několik změn ve stylu nácviku některých překážek. Uvědomila jsem si, že zbíhaná zóna nebude pro Gima ani pro mě to pravé ořechové. Asi bych ho to nedokázala ani pořádně naučit a tak jsme začali trénovat zónu zastavovanou.  Slalom jsme začali trénovat pomocí uličky, a opravdu se mi tento nácvik líbí. Až si postavím vlastní slalom, tak s tím budeme pokračovat. Na táboře proběhl taky krátký závod, kde se Gimík v kategorii Mírně pokročilých umístil na prvním místě:-))). Na táboře se mi moc líbilo, byla tam příjemná atmosféra a hlavně jsme dozvěděla zase spoustu novinek. Než jsem jela na tábor, tak jsem se toho strašně bála a dokonce jsem přemýšlela o tom, že si s sebou vezmu i Kellynku a pokud to s Gimem nepůjde tak, že bych mohla trénovat alespoň s ní. Nakonec jsem ale sebrala všechnu odvahu a ryskla to jenom s Gimem a ten jako by to snad věděl se po celou dobu táboru choval úplně úžasně, nikam neutíkal a moc se snažil:-))). 

Archie: Archiek jak jinak, střela jako obvykle, první dny bylo dost horko, ale na Archieho běhání to žádný vliv nemělo. Běhal moc hezky, pracovali jsme hlavně na mém vedení, na povelech, zóny byly skoro celý tábor naprosto super, občas něco skočeného, ale opravdu minimálně, začali jsme řešit houpačku se kterou jsme byly s nácvikem dost pozadu a hodně se zlepšila, musíme ji ale jestě trénovat. Tábor nám hodně pomohl, tak snad to budu Archiem kazit zase o něco míň;-)

 

Po celou dobu nám Jitka skvěle radila a měla s náma ohromnou trpělivost a za to jí moc děkujeme!:-))

Fotky zde: https://dessi-imi.rajce.idnes.cz/Agility_tabor_2010_-_Kralupy_n._Vltavou/

 

 

 

Vyhledávání